Bertahta Di Hati ^_~

Assalamualaikum, semua :)) Alhamdulillah, masih diberikan keizinan untuk lihat keindahan and kecantikan ALLAH S.W.T. :')) Alhamdulillah jugak sebab diberikan keizinan untuk bersama - sama dengan insan tersayang. Hee :*

First sekali, Alin ucapkan terima kasih sangat - sangat pada ILLAHI dan tak lupa jugak pada jantung hati Alin, Al Imran bin Ehsan sebab masih setia dengan Alin sampai ke hari nieh ^_^ Okay, takmaw citer panjang lagi. Pendek citer, Alin nak story about entry today :))

Alin nak citer yang Alin dengan jantung hati Alin dah bina hidup baru. Hehe :* Alhamdulillah, apew yang Alin hajatkan selama nieh telah pun menjadi. Terlalu banyak halangan untuk sampaikan hajat Alin. Tapi bukan bermakna banyak halangan kita tak boleh usaha ataw give - up ;)) Alin happy actually dengan jantung hati Alin sekarang even adew jugak benda - benda yang cuba untuk halang relationship kami. Tapi kami tak putus asa pun sebab kami tahu tuh sebahagian daripada ujian ALLAH.


Siapa sangka, selama 3 tahun lebih kami kenal sehingga laa ke hari nieh kami still lagi adew hubungan. Terlalu banyak sangat - sangat dugaan dan rintangan yang datang pada kami. Sampai Alin sendiri pun dah naik putus asa dah tapi dengan nasihat dia, Alin terus bangkit semula :)) Thanks sayangg :* Seriusly Alin cakap, dia antara couple Alin yang lain daripada yang lain. Alin sendiri tak tahu apew yang adew kelainan pada diri dia untuk Alin. 

Dia antara kekasih yang terlalu baik bagi Alin. Dia banyak ajar Alin apew tuh kasih sayang, cinta, rindu, kasih dan jugak setia. Alin mengaku Alin terlalu banyak kelemahan dan kekurangan yang adew pada diri Alin. Mungkin, dengan kehadiran dia dalam life Alin, Alin boleh isi kelemahan dan kekurangan Alin dengan kelebihan dia :))

Alin nak dia tahu yang Alin sayangkan dia sangat - sangat dan Alin tak nak kehilangan dia untuk yang ke beberapa kali. Alin tak sanggup dah :'( Cukup laa sebelum - sebelum nieh Alin kehilangan dia atas sebab - sebab yang tak munasabah. Now, Alin dah mulakan kehidupan yang baru with dia. Alin harap, Alin dapat membahagiakan dia macam dulu lagi :)) Akhir kata, dia laa yang BERTAHTA DI HATI ALIN BUAT SELAMA - LAMANYA, AL IMRAN BIN EHSAN <3 <3 <3